Warunki korzystania z serwisu

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a Livioon International zwanym dalej Sklepem internetowym. 

2. Kupujący najpóźniej w chwili złożenia zamówienia jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. 

3. Ceny wszystkich produktów w Sklepie internetowym są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 

4. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. 5. Wszystkie produkty w Sklepie internetowym są oryginalne i pełnowartościowe.

WARUNKI PŁATNOŚCI I TRANSPORTU

Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby pozostawiamy Ci do wyboru dwie opcje płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz już w koszyku oraz w ostatnim etapie. Pamiętaj jednak, że po przekroczeniu kwoty zakupów określonej w tabeli, to my zapłacimy za Twoją przesyłkę. Płatności możesz dokonać on-line, czyli w trakcie składania zamówienia – za pośrednictwem PAYPAL przelewem lub kartą kredytową. Możesz wybrać również opcję za pobraniem, czyli zapłacić gotówką w momencie odbioru przesyłki. Zachęcamy do rozliczeń on-line – metoda ta jest szybsza i wygodniejsza. Również w przypadku ewentualnego zwrotu towaru. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Kuriera DPD. Numer telefonu, który został podany przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym, umożliwi kurierowi kontakt z Tobą i ustalenie czasu dostarczenia przesyłki. Drogę przesyłki można sprawdzić na stronie http://www.dpd.com.pl/index.asp. Przesyłki są bezpiecznie zapakowane i ubezpieczone

REKLAMACJE I ZWROTY

Przed odbiorem przesyłki bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przypadkiem karton nie jest uszkodzony. Jeśli okaże się , iż opakowanie jest uszkodzone w stopniu takim, że również produkty Livioon mogą być uszkodzone, nie należy przyjmować przesyłki i niezwłocznie nas o tym zawiadomić telefonicznie lub mailowo. Po odebraniu przesyłki i podpisaniu wszystkich dokumentów przewozowych w obecności kuriera prosimy o otwarcie przesyłki i sprawdzenie czy zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli wszystko jest ok. dziękujemy kurierowi i życzymy mu miłego dnia ;-) Jeśli buteleczki są uszkodzone to prosimy kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki (jest to obowiązek kuriera), który należy przesłać do naszej rmy jako scan emailem (info@livioon.com) lub kserokopię pocztą. W przypadku gdy kurier odmawia wystawienia protokołu (np. twierdzi, ze skończyły mu się druki protokołów uszkodzenia i będzie wnioskował o odesłanie paczki do naszej rmy z adnotacją „odmowa przyjęcia”) prosimy o natychmiastowy telefon pod numer 12/395-12-01 a my wyciągniemy konsekwencje. Po otrzymaniu od Państwa protokołu i potwierdzeniu go w rmie kurierskiej wdrożymy procedurę reklamacyjną. Protokół uszkodzenia przesyłki jest jedyną podstawą przyjęcia reklamacji na uszkodzenie przesyłki Na złożenie reklamacji mamy 7 dni od daty odebrania przez Państwa przesyłki, więc ważne jest aby protokół dotarł do nas w ciągu maksymalnie 4 dni od dnia dostawy przesyłki – po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane. 1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni, od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia, Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłania dostarczonych produktów, na adres Livioon International. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku, gdy jego stan jest niezmieniony, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt zabezpieczony przed zniszczeniem należy odesłać na adres: Livioon International Rząska Ul. Nad Potokiem 7a 30-199 Kraków, wraz z otrzymaną fakturą. Odsyłany produkt powinien być dobrze zabezpieczony w paczce, tak aby dotarł do Livioon w stanie nienaruszonym. (Prosimy o nie odsyłanie towaru w kopertach foliowych, ponieważ nie zapewnia to odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu). Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami zycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby rmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej). Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazane przez Kupującego konto. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Livioon International. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Livioon nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się że uznał ją za uzasadnioną. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres: Livioon International ul. Sosnowiecka 91, 31-345 Kraków.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dokonanie przez Użytkownika zakupu w sklepie Livioon oraz rejestracja wiążą się z wyrażeniem zgodny na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) których administratorem jest Livioon. Informacje te służą tylko i jedynie do celów realizacji zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragon lub faktura VAT) oraz wysyłki produktów. W związku z tym sklep Livioon ma prawo udostępniać zebrane dane swoim partnerom handlowym, jedynie mając na celu sprawną realizacje zamówienia. Każda osoba ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawienia. LIVIOON INTERNATIONAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Sosnowiecka 91 31-345 Kraków Telefon: +48 12 395 12 01 E-mail: info@livioon.com NIP: 5130237364 REGON: 123082379

DYSTRYBUTOR LIVIOON

Sklep Mojelivioon.pl jest dystrybutorem firmy Livioon, wszystkie dochody z sprzedaży wypłacane są jako wynagrodzenie sprzedaży konsultanta poprzez firmę livioon.


Zapraszamy do Zakupu.


0
www.mojelivioon.pl
Zwierzchowskiego 19/B16, 61-248 Poznań | 781225029 | livioonwielkopolska@gmail.com

 .